Ahmed Magdy Web Site
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Ahmed Magdy Web Site

::::: أحمد مجدي :::::

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

رسايل تهزيئة للموبايلات

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
*Gogga koty*
عضو جديد
عضو جديد
*Gogga koty*

انثى عدد الرسائل : 17

رسايل تهزيئة للموبايلات Empty
مُساهمةموضوع: رسايل تهزيئة للموبايلات   رسايل تهزيئة للموبايلات Icon_minitimeالسبت ديسمبر 22, 2007 12:54 am

رسايل تهزيئ يا رب تعجبكم و ترخموا بيها Very Happy:D

للدموع وللحب آثار
وبفراقك نار
وشوفتك فكرتنى
بأكبر صرصار
Laughing Laughing ياحمار
ياكلب
واحد منهم داسته عربية امبارح
Laughing Laughing كل
عمري
لك
كل
فكري
فيك
كل
املي
إنت
كل
غالي
فداك
كل
بدري
وناااام
Laughing Laughing قريب أو بعيد

و مهما تغيب

مصيرك ترجع لي

غصب أو طيب

المرسل:
المدرسة
Laughing Laughing عطشان: ارويك
بردان: ادفيك
خايف: اهديك
جعان: دبر نفسك مش حصرف عليك
Laughing Laughing أشوف الليل تكبر فرحتنا. أشوف النهارتزيد لهفتنا. أشوف وشك افتكر بقرتنا Laughing Laughing الساعة 4الفجر افتح الشباك وقول أحبك
يرد عليك صدى يقول: نام يا اهبل
Laughing Laughing -اللي يشوفك يفتكرك فارس في ساحته مايعرفش انك حتى الشراب شاحته Laughing Laughing حبيبك ماشي حافي والشمس تلسعه ياريتك كنت شبشب على الاقل تنفعه Laughing Laughing حبنا مش غلطه, انا صقر وانت بطه, انا كتاب وانت شنطه, انا قلب وانت جلطه Laughing Laughing تيجى فجأة على بالى أضيع يتشقلب حالى واجرى على بصلة واقول ريحة الغالى. Laughing Laughing أبص للقمر اشوفك ابص للبحر اشوفك ابص يمين شمال اشوفك ممكن توسع شويه ؟! Laughing Laughing مشتاق أضمك وألمك وأشيلك وأحطك في أقرب وأكبر زبالة على الطري Laughing Laughing حبيبي قرب وشك من الموبايل...تفوو...تفوو... وتفوووو.. وتفوت الليالي وما انساك ياغالي Laughing Laughing محدش بيسلم عليك محدش عايز يشوفك محدش بيحبك فاكرنى .... انا محدشLaughing Laughing العربجى بيسلم عليك و بيقوللك تقدر تستلم الشغل من بكرة Laughing Laughing عزيزى المشترك أهنئك بحلول العيد و أذكرك بموعد الاستحمام السنوى Laughing Laughing رغم ان شعرك منكوش و عنيك ما بيشوفوش واحشتنى يا حنكوش Laughing Laughing من حبك قلبى اتحرق وبقى لحمة مشويةو عنيا بتبكى عليك بدل الدموع ملوخية Laughing Laughing أقدر على سنة جوع و اجرى حافى ورا جربوع بس مانحرمش من هبلك اسبوع Laughing Laughing اتأل على حبيبك و ارميه فى بلاعة يرجعلك مستحمى و ف بؤه نعناعة Laughing Laughing كلكل عامكل عام وكل عامود تلاقيه اخبط راسك فيه Laughing Laughing

يا رب الرسايل تكون حازت على اعجابكم المرجو وتستحق الرد عليها بليييييييييييييييييييييييييز الردpalepaleCrying or Very sadCrying or Very sadMad:x
ابو فيصل
عضو جديد
عضو جديد

رسايل تهزيئة للموبايلات Empty
مُساهمةموضوع: رد: رسايل تهزيئة للموبايلات   رسايل تهزيئة للموبايلات Icon_minitimeالسبت فبراير 09, 2008 10:40 am

هههههههههههههههههههههه
رووعه ومشكور(ــه)

رسايل تهزيئة للموبايلات
صفحة 1 من اصل 1